רשלנות עורך דין - רשלנות מקצועית

עו"ד יקר,

  • לקוח הגיש נגדך תביעת רשלנות מקצועית?
  • התביעה נוגעת לעריכת הסכם? ייצוג בבית משפט? רשלנות עורך דין בעסקה ספציפית?
  • מחפש עו"ד המתמחה בייצוג עורכי דין בועדת האתיקה ובתביעות רשלנות מקצועית?

בשנים האחרונות חל גידול בכמות התביעות המוגשות נגד עורכי דין. משרד עו"ד משה כאהן מתמחה בייצוג עורכי דין בתביעות רשלנות מקצועית. תביעות שהוגשו על ידי הלקוח כתוצאה מניהול משפט, טיפול רשלני בעסקה, עריכת הסכם, או כל סיבה אחרת (מבוססת או לא). בד"כ מדובר באירוע מורכב בעל השלכות עצומות על המוניטין של עורך הדין.

litigate


רשלנות עורך דין - אירוע קשה שצריך לקבל את תשומת הלב הראויה

הגשת תביעת רשלנות מקצועית כנגד עורך דין על ידי לקוח, בין אם כתוצאה מניהול משפט, או בקשר עם טיפול רשלני בעיסקה, בעריכת הסכם, או מסיבה אחרת, גם אם אין לתביעה בסיס של ממש, הינה אירוע קשה מבחינת עורך הדין הנתבע ויכולה לפגוע פגיעה קשה במוניטין ובתדמיתו של עורך הדין.

זאת, בנוסף לעוגמת הנפש הרבה הכרוכה במעורבות של עורך הדין בתביעה שכזו והסיכון להגשת קובלנה כנגד עורך הדין מטעם ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין.

עורכי הדין במשרדנו מייצגים בבית המשפט עורכי דין שנקלעו לתביעות רשלנות מקצועית, בתקיפות ובנחרצות, אך לעולם לא פוסלים אפשרויות של הגעה לפשרה מוסכמת, במקרים המתאימים ובשלבים המתאימים.

רשלנות עורך דין - משרדנו נבחר לייצג עורכי דין, בתביעות רשלנות מקצועית מטעם חברת ביטוח המבטחת  עורכי דין, בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית.

הוגשה נגדך תביעת רשלנות מקצועית? כך תנהג
רשלנות עורך דין - צור עמנו קשר בכל שאלה

או חייג עכשיו: 03-6914775

תחומי ההתמחות של המשרד הינם: משפט מסחרי, דיני חברות, חברות בצמיחה ("Start Up"), דיני עבודה, ליטיגציה / ייצוג בבתי משפט, רכישות ומיזוגים, תרופות ומוצרי מזון, דיני מקרקעין / נדל"ן, עסקים משפחתיים, מקצועות חופשיים, צוואה / ירושה / עזבון